>>" />

כיצד מבצעים החזר מס שנתי?

תרומות כהוצאה מוכרת לצורכי מס
תרומות כהוצאה מוכרת לצורכי מס
נובמבר 18, 2019
זכאות להחזרי מס – הידעתם? אולי גם אתם זכאים לקבלת החזר מס
נובמבר 18, 2019

כיצד מבצעים החזר מס שנתי?

כיצד מבצעים החזר מס שנתי?

בשיר העבודה שכתב נוח שפירא מופיעות המילים: "העבודה היא כל חיינו, מכל צרה תצילנו". אז נכון, העבודה היא בהחלט חלק מרכזי וחשוב בחיינו, אך יש לזכור שמטרת היציאה לעבודה היא להרוויח כסף כדי שנוכל לכלכל את ההוצאות שלנו ולשמור על רמת חיים נאותה.

כחלק בלתי נפרד מחובותיו של האזרח הקטן שרוצה לשמור על רמת חיים נאותה, עליו כמובן לשלם מיסים, והוא אכן משלם, ואפילו משלם לא מעט, בין היתר למס ההכנסה. יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם מס ההכנסה חייב כספים לאנשים ששילמו לו. הבעיה היא שבמקרים רבים אותם אנשים ששילמו למס ההכנסה אינם מבקשים את הכספים שמגיעים להם משום שהם חוששים מרשות המס.

גם אתם נמנעים מפניה אל מס ההכנסה? כדאי שתחשבו שוב

אם גם אתם כמו עובדים רבים, חוששים מפניה אל רשות המס, חשוב שתדעו שאין לכם סיבה לחשוש, שכן במידה שאכן שילמתם את חובותיכם ואף יותר מכך, ומכאן שמגיע לכם לקבל החזר, תוכלו פשוט להגיש דוח מסודר ולקבל את הסכום שמגיע לכם.

באמצעות הגשת הדוח בו מחושבות ההכנסות החייבות במס, ההוצאות, הזיכויים וההפרשות, ניתן לקבל את התמונה המלאה – תמונה שיכולה להעניק לכם לא מעט כסף.

במידה שאתם סבורים שזמנכם עבר ושאיחרתם את המועד משום ששנת המס הסתיימה, כדאי שתדעו שניתן לבקש את ההחזר הכספי עד שש שנים מתום שנת המס שעליה מבקשים החזר. כן חשוב לדעת שיש לשלם הפרשי הצמדה וריבית על החזר המס.

ביצוע החזר מס שנתי – מה צריך לעשות כדי לקבל את ההחזר?

במידה שאתם מעוניינים לבצע החזר מס שנתי בקלות, אתם מוזמנים לפנות אל החברה שלנו – "צדק תרדוף". החברה שלנו מתמחה בתחום החזרי מס, מעניקה שירות מתקדם דרך האינטרנט ומלווה את לקוחותיה לכל אורך הדרך – משלב הבדיקה בו בעצם נבחנת השאלה האם מגיע ללקוח לקבל החזר מס ועד השלב האחרון שבו הוא מקבלים את ההחזר (במידה שנמצא שהוא אכן זכאי לקבלו). תהליך העבודה הינו נוח והתקשורת מתבצעת באמצעות הטכנולוגיה הפופולרית של ימינו (מייל, וואטסאפ או האזור האישי).

כדי לבצע את התהליך, יהיה עליכם לעבור מספר שלבים. ראשית – יהיה עליכם להירשם לאתר ולהשיב על מספר שאלות כדי שיהיה ניתן לדעת האם כדאי לערוך את הבדיקה. בהמשך, תבחרו את מסלול העמלה שלכם ותחתמו על מסמכים שנחוצים לביצוע התהליך.

לאחר מכן, יערכו בעלי המקצוע שלנו השלמות בתיק שלכם ובמידה שאתם זכאים להחזר, נפנה אל רשות המס ונדרוש שתקבלו את ההחזר.

בשלב הבא, תשלמו לנו את העמלה (לאחר שקיבלתם את ההחזר) ואנו נערוך בדיקה חוזרת ונבין האם יש להמשיך לטפל בתיק או האם ניתן לסגור אותו. כמובן שתקבלו הודעה לגבי המשך הטיפול או סיומו.

החזר מס שנתי דורש מכם לבצע פעולות שונות, אך בעזרת שירותי החברה שלנו תוכלו לבצע את התהליך בקלות ובמהירות.

אנו נלווה אתכם לאורך כל השלבים ונסייע לכם לקבל את הסכום שמגיע לכם, כל זאת במידה שנמצא שמגיע לכם לקבל החזר.

אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי, מהיר ויעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *