מדריך לבדיקת זכאות להחזרי מס

החזרי מס לשכירים
קיבוע זכויות – מה זה בדיוק?
נובמבר 18, 2019
החזר מס - איזה מסמכים נדרשים?
החזר מס – איזה מסמכים נדרשים?
נובמבר 18, 2019

מדריך לבדיקת זכאות להחזרי מס

מדריך לבדיקת זכאות להחזרי מס

קיימים 2 סוגים מרכזיים של החזרי מס. סוג אחד של החזר מס ניתן לעצמאיים והסוג השני של החזרי מס ניתן לשכירים.

החוק מחייב את העצמאיים להגיש את טפסי ההוצאות שלהם ומכיוון שהם נוהגים לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות שלהם באופן הדוק יותר מאשר שכירים, לרוב הם מודעים לכך שניתן לקבל החזר מס.

בניגוד לעצמאיים, השכירים פחות מודעים לכך שגם הם יכולים לקבל החזר מס במצבים מסוימים. הסיבה לכך ששכירים רבים אינם בודקים את הנושא היא שהם לא מחויבים להגיש דיווחים לרשות המיסים, ומכאן, הם פחות מתעסקים בענייני המס. יחד עם זאת, חשוב שגם העצמאיים וגם השכירים יבדקו האם מגיע להם לקבל החזר מס, שכן במקרים רבים הם זכאים לכך.

בדיקת זכאות להחזר מס בקלות ובמהירות

עיסוק בעייני מיסים אינו קוסם לרבים, מדובר על תחום שדורש ידע נרחב ורוב האנשים, ביניהם שכירים ועצמאיים אינם בקיאים בנושא.

במידה שאתם מעניינים לבדוק האם מגיע לכם לקבל החזר מס, תוכלו לפנות אל החברה שלנו – "צדק תרדוף, החזרי מס אונליין".

החברה שלנו מתמחה בתחום החזרי מס, עוסקת בתחום במשך שנים רבות ומעניקה את שירותיה לאלפי אזרחים. השירות שלנו מתקדם, ישיר, מהיר ויעיל, אנו מבינים שללקוחותינו אין זמן לעסוק בנושא, ולכן השירות ניתן דרך אתר האינטרנט, כאשר אנו מתקשרים עם לקוחותינו דרך הוואטסאפ, המייל או האזור האישי.

הבדיקה לא תדרוש מכם להתאמץ או להשקיע זמן רב משום שאנו כבר נערוך את כל הבדיקות הנחוצות עבורכם.

ומה צריך לעשות כדי לבצע את הבדיקה?

כדי לדעת האם מגיע לכם לקבל את החזר המס, יהיה עליכם להירשם לאתר שלנו ולענות על שאלות בסיסיות, מענה על השאלות הללו יאפשר לכם לדעת האם כדאי לכם לבצע את הבדיקה והאם יש סיכוי לכך שאכן מגיע לכם לקבל את ההחזר.

בהמשך, יהיה עליכם לבחור את מסלול העמלה שמתאים לכם ולחתום על מסמכים שונים, חתימה על המסמכים הללו תאפשר לכם לערוך את הבדיקה ולממש אותה.

לאחר מכן, נערוך השלמות, זאת לאחר קבלת הנחיות מיועץ המס או רואה החשבון שמטפל בתיק, בשלב זה נעבוד בצמוד אליכם ונסייע לכם בכל הדרוש.

בשלב הבא יערוך רואה החשבון או יועץ המס חישובים ותחשיבי מס ובמידה שנמצא שאתם זכאים לקבלת החזר מס, נפנה אל רשויות המס, נדרוש את ההחזר שמגיע לכם ונוודא שאכן ההחזר התקבל במלואו.

לאחר מכן, נקבל את העמלה עבור עבודתנו ונערוך ביקורת חוזרת כדי להחליט האם יש צורך בקבלת החזרים נוספים או שהטיפול בתיק הסתיים. במידה שהטיפול תם, תקבלו הודעה על סיומו של התהליך ובמידה שיש להמשיך בתהליך, תקבלו הודעה על המשך העבודה.

אם אתם מעוניינים לערוך את הבדיקה ללא השקעת מאמצים ובמהירות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה שלנו.

 אתם מוזמנים להגיע אל משרדנו שנמצא ברחוב יעקב מוזיר, פינת רחוב פרופסור 14, תל אביב בשעות 08:00- 18:00, ליצור קשר באמצעות הטלפון או למלא את הפרטים האישיים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

נשמח לענות על כל שאלה ולדאוג לכך שתקבלו את הכספים שמגיעים לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *