החזרי מס לשכירים – כל מה שצריך לדעת בנושא

החזר מס לעובדים שכירים באמצעות פרוצדורות חכמות של חברה פרטית מייצגת
פברואר 6, 2020
החזרי מס: חושב שמגיע לך החזר? גשו לחברה פרטית שתטפל בנושא מול רשויות המס
פברואר 24, 2020

החזרי מס לשכירים – כל מה שצריך לדעת בנושא

מהו שירות החזרי מס לשכירים ובאלו נסיבות הם משתמשים בו? עובדים שכירים נדרשים, כמו כל אזרח אחר, לשלם מס על עבודתם. אם מדובר במקום עבודה יחיד שאינו משלם משכורת הייטק (10,000 ₪ ומעלה) אלא משכורת מינימום או שכר סופרים ואומנים, לא רק שהלקוח לא משלם מס, רשויות המס צפויות אף לקבוע שמגיעות לו נקודות זיכוי שלרוב נעות בין 2.5 ל- 5. אבל אם אותו עובד מקבל פרנסה ממספר גורמים כאלו, הוא צריך לעשות ביניהם תיאום מס. בעבר, תיאום המס היה מובן מאליו, משום שמי שלא עשה שילם אוטומטית 21-30% בכל מקום עבודה. כיום זה לא מובן מאליו ובשל קיצוצים בקופה הציבורית, פקידי המס ירשמו שאתם צריכים לשלם מס רק בשל העובדה שבכלל יש לכם יותר ממקום עבודה אחד, בלי קשר לרמת השכר. בדרך כלל, תיאום המס עובד כדלקמן: במקום העבודה שדיווחתם עליו כהכנסה עיקרית – מקבלים נקודות זיכוי, במקום העבודה המשני 3-4% מס, ובכל מקום עבודה אחר 13-21% מס. כיצד ניתן להפחית בגזירה ולקבל החזרים?

פנו לשירות החזרי מס לשכירים

שירות החזרי מס לשכירים עושה את המוטל עליו על מנת לספק לכם את ההחזרים, גם אם אתם עובדים במספר מקומות עבודה ומשלמים מס בשיעור גבוה בעקבות כך. החוק גדוש בסייגים המאפשרים את קבלת ההחזר, החל מהצגת הוכחות שמדובר במשכורות נמוכות (אם הן אכן כאלו), ועד לעובדה שאותה משרה ניתנה לכם בגין יכולת אקדמית או הכשרה מקצועית כלשהי. ניתן לקבל החזרי מס לשכירים מסיבות שונות המהוות סייגים בחקיקה. בשירות החזר מס יבחנו את המקרה שלכם ויתוו דרך לקבלת ההחזרים הלכה למעשה: גיבוש אסטרטגיה, פנייה לרשויות המס וביצוע ההחזר.

עבודה מקצועית עם תוצאות

מי שזקוק לשירות החזר מס מקצועי – יקבל אותו מאתנו על בסיס ידע מקצועי בלבד. אנו נבחן את המקרה שלכם ואת הסיבות בעטיין נקלעתם לתשלום מיסים בהיקפים אלו. בעקבות כך, אנו נקבע אם מגיע לכם החזר ונפעל במלוא המרץ ליישומו הלכה למעשה. החזרי מס לשכירים מיועדים עבור כל מי שחש שהוא משלם שיעור מס גבוה ממה שהוא זקוק לו. חושבים שאתם בסטטיסטיקה? פנו אלינו!

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *